fbpx

Unikátní projekt v ČR, který spojuje jednotlivé poradce v silný systém

Proč Poradci Poradcům?

23.1. 2020 (Aktualizováno: 10.2. 2020)147x

Občas se mě někdo zeptá, proč název Poradci Poradcům? Nebo také, proč vůbec tento projekt, když už firmu na finanční poradenství mám.

Začnu tou jednodušší otázkou, a to je názvem. Doménu Poradci Poradcům jsem si zaregistroval již před nějakou dobou, aniž bych přesně znal její využití. Nejdříve bylo cílem založit vzdělávací projekt pro finanční poradce, byly by to vlastně poskytnuté rady, jak zpracovávat klienty zejména z on-linu, protože zde cítím, že já i celá společnost Flex IN je hodně dobrá. Klient z internetu je trochu jiný než klient na doporučení, je potřeba toho klienta jinak uchopit, jinak s ním komunikovat, klient z on-linu očekává něco jiného než klient na doporučení. Klient z on-linu si je totiž vědom, že pokud nebude s Vámi spokojen, zabrouzdá opět na internet a bude mít nového poradce.

Od původního záměru je současný projekt trochu jiný. Do budoucna chci výše uvedené rady a zkušenosti také předávat, ale připadalo mi hloupé jen natočit video a to pak třeba formou e-learningu prodávat. Myšlenka směřovala dál, poskytnout finančním poradcům i něco víc než jen tyto informace. Podmínky spolupráce, které budou pro ně výhodné.

Proto Poradci Poradcům jsou nyní tím, čím jsou. Projekt je zaměřený na finanční poradce, kteří jsou schopní a jsou individualisty. Zásadní podmínka spolupráce je, že poradce již v této činnosti musí fungovat. V žádném případě v rámci spolupráce nechci zaučovat nováčky. Nic proti nováčkům nemám, i já jednou začínal, ale nováčky rádi zaučíme ve společnosti Flex IN, kde se jim můžeme věnovat a máme na to připravené i různé způsoby a metody.

Poradci směřující do tohoto projektu by opravdu měli být schopní a zejména by se neměli ptát, jak mají něco udělat, za to jim samozřejmě patří zajímavá odměna. Není to ovšem tak, že bychom se nepotkávali osobně, ale určitě nebudeme nikoho vodit za ručičku. Odměnou myslíme samozřejmě finanční ohodnocení, které je na poolové bázi.

Abych se vrátil úplně k počátku, spolupracující poradce následně chci zasvětit do obchodu s on-line klienty, naučit je zpracovávat tyto klienty, ale hlavně je získávat. Tím, že ovšem půjde o uzavřenou skupinu, tak věřím, že informace pro ně budou cennější.

A jen závěrem, proč on-line? On-line je směr, ve kterém vidím budoucnost, ale hlavně proto, že mě online marketing baví. Sám jsem absolvoval několik školení, napadá mě mnoho nápadů, jak by se určité věci daly využít, jde jen o to se obklopit společně smýšlejícími lidmi a nápady využít.

Pojďme zajít společně na kafe a probrat věci víc dopodrobna.

Budu se těšit.

Tomáš Bartusek